söndag 16 september 2012

Tända ljus, te och pannkakor.

Avslutar denna helg med sidoläge i soffan med mannen. Idag har vi fått avnjuta en god tacosallad, blev lite småhungrig såhär på kvällskvisten så jag ställde mig och gjorde pannkakor till oss. Redig tös :) Syndar väldigt mycket på helgerna då jag annars (försöker) gå på LCHF-diet. Fick hem en receptbok med LCHF-recept och ladda även ner en app på ajfånen med en massa recept där också. Nästa plan är att göra mos av broccoli med min nyinköpta "potatis-stöt". Får se hur det smakar.

Helgen har bestått av fest med goda vänner och filmmys. Även besök hos föräldrarna. Fick överfört en massa bilder från deras data. Gamla gamla bilder. Från studenten, konfirmationen m.m. Nostalgi!!!!!

Imorgon blir det jobb 13.30-21.30. Kommer bli en lång arbetsvecka men har fått ha två helger ledigt i rad nu så jag ska inte klaga.

Nu fortsätter vi med Beck.


















 
Som sagt...gamla gamla bilder!! >D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar