måndag 29 augusti 2011

11-08-29

Efter lite övertalning av Karolin fick jag lust till att öppna upp min blogg igen. Sist jag skrev var förra året och MYCKET har hänt sedan dess. När jag läser tillbaka till den tiden jag skrev känns som ett annat liv. Men jag väljer att inte ta bort det, för det va mitt liv en gång i tiden.

I alla fall, precis träffat min kära vän Karolin och ätit lite frukost och snackat en massa. Nu inväntar man bara jobb 13.30-21-30. Ska ha med vår goda kycklingfilé som vi gjorde igår, baconlindat med fyllning som bestod av Philadelphiaost (med smak av vitlök och örter), chilimarinerade vitlöksklyftor och färsk basilika, mams va gott det va. Till hade vi ris, sallad och Jensens böfhus (?) favoritsås. Tur man gjorde lite extra så man får festa till det på jobb ;) Nej nu ska jag ringa Lotta och säga hejdå till henne, hon lämnar ju mig ioch Trelleborg för ett studentliv i Göteborg. Gonna miss you :(

Längtar tills jobb är över så jag kan gå hem till Marcus och se på film och mysa som vi brukar <3

Bye ya'll ;)

2 kommentarer:

  1. Du är så söt Stephi, tack för att jag får vara med i din blogg gumman!

    SvaraRadera