onsdag 31 augusti 2011

11-08-31

Idag är ingen vanlig dag för idag ska jag få träffa min Boss. Min älskade lilla rottweiler som jag saknar varje dag. Hade jag kunnat hade jag träffat honom varje dag men situationen som den är gör det svårt. Men jag vet att han har det bra och det är det som för mig är huvudsaken.
Kan tyvärr inte träffa honom hela dagen eftersom jag halv två börjar jobb, men bara jag får se honom gör mig så glad :D

Igår blev en väldigt lugn dag eftersom jag gått hem från jobb på grund av illamående. På kvällen kändes det bättre så då passa jag på att träffa min Annelisa och sen körde vi till Tim och Eric så jag fick se deras nya lägenhet. Efter ett avsnitt av true talent med dom så åkte jag till Marcus och avsluta min dag i trygga armar.

Som jag älskar den killen...

Nej nu får jag upp och göra mig i ordning minsann. Ha en bra dag.

Bye ya'll

Sist jag träffa Boossie

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar