tisdag 9 november 2010

10.11.08

Sov länge idag. Kan va för att man inte fick mycket sömn i helgen :P Lyckades ändå ta mig upp, ut med Boss. Sen hem och äta frukost med efterlängtat kaffe...mm... Stack till jobb och jobba till halv tio. Anar inte så glad jag är över att få hittat ett jobb jag trivs med. Hela eftermiddag/kväll hade jag ett leende på läpparna. Va glad för olika skäl.

Hem efter jobb, ut med Booossie ännu en gång, vilket väder. Kallt som attan, men det gick ändå :) Nu ligger man nerstoppat i sängen och försöker intala ,ig själv att jag ska gå och lägga mig... Jobb imorgon igen. Duktig jag är :D

God natt gott folk. Blir lite mysmusik innan kudden blir skallad.

Bye ya'll






Standing where you left me. I'm standing where you left me.
Man you really hit me hard. And OH. MY. GOD!!!
Standing where you left me, you better come and get me...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar