torsdag 18 november 2010

Still going strong

En vecka idag. Tiden har gått fort och man har kommit in i vardagen. Jobbar, äter, sover, gråter, skrattar. Som det ska va...
Väntar in klockan så man kan ta sig till jobb, kanske ska ta sig en macka innan så man överlever till kvällen? Längesen man kände någon hunger. Magen känns fortfarande tung, vet inte om jag är hungrig eller mätt. Jag som alltid älskat mat, vilken mat som helst. Kommer väl snart då man blir värsta hagget igen :P

Frida och Muffe kom precis förbi, för att höra hur det va med mig. Längesen jag träffa dom. Jag sa, som alltid. Jag överlever. För det gör man ju? Hjärtat läker, själen läker. Sakta med säkert. Snart kommer jag kunna möta honom på stan och inte känna en jobbig känsla, utan kommer kunna visa hur glad jag är över att träffa honom. För vet ni va tjejer, han må va "all yours" och där är ingen tvekan på att brudar NU börjar ta kontakt med honom...men han va min i nio år....jag va hans i nio år. Vi blev ett. Så good luck I just say mohaha.

Skämt åsido, allt händer av en anledning. Det är en del av livet. Det är bara till att göra det man vill, sen kommer konsekvenserna av det..men...ALLT ordnar sig till slut.

Hakkuna matata...eller hur Emil? :P Aaawima we awima we...WIIIIIIIIIIIIIIEEEEEE


1 kommentar: