torsdag 1 september 2011

11-09-01

Idag va man uppe med tuppen och la i den första maskinen tvätt, sen hann jag med att cykla till stan och handla inför kvällens middag innan klockan hann slå 10. Och nu sitter man och äter en god frukost med bullar som köptes på Ica. Älskar lediga dagar mitt i veckan :P

Blev ett kärt återseende med min rottis igår. Han blev så glad när han såg mig och gick så fint vid min sida. Vi har uppfostrat honom väl hihi. Vi gick bland annat till Statoil där jag och boss satt och åt vars en korv. Sen gick vi bara och mös innan jag va tvungen att lämna honom igen innan jobb.

Nej en bulle till, lite våra bästa år, sen ner och fortsätta med tvätten.



BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar