fredag 2 september 2011

11-09-02

Tycker själv att jag vaknar så tidigt om dagarna nu när man antingen är ledig eller börjar sent. Men flytten närmar sig så det är tankar kring lägenheten som fyller mitt huvud så jag inte kan somna om hihi. Men Gud va man längtar! Har i snart ett helt år längtat efter mitt eget, inte skynda sig med livet och flytta ihop direkt med den man är tsm med. Jag har redan varit sambo en gång, jag kan det. Men jag lova mig själv vid årsskiftet att jag skulle ha MITT egna hem
Och absolut inte flytta hem till nån annan. Det som sker det sker. Jag är så lycklig med Marcus och vi har det bra som det är nu. Är det menat att det ska va vi så kommer vi flytta ihop så småningom. Men inte nu :)

Anywhoo, en heldag men tvätt igår. Efter det va man helt slut så det va bara till att invänta mannen som jobba över, men fick en god middag klar när han kom hem ;) Sen blev det som vanligt true talent. Några favoriter har man :)

Nej ska nog vila en halvtimme till innan jag går upp, det är trots att fredag :P

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar