måndag 5 september 2011

11-09-05

Måndag äntligen. Har haft en super helg med jobb vänner och Marcus :) Hade en mysig lördag med Karolin och Anneli. Åt på casa blanca och sedan vidare till Karolin där fler folk kom. Marcus och hans vänner kom sen drog vi vidare till lyktan. Inte jätteskoj och med tanke på min laktosmage som varit ett störande moment senare på kvällen, så gick hem och avsluta kvällen i en mysig säng med en mysig kille :) Kvällen i bilder finns på www.myownkindofparadiise.blogspot.com eller www.annellisaa.blogg.se.

Annars går man nu bara och väntar tills klockan ska bli halv elva, då jag sitter på banken, skriver dom sista papperna och får mina nycklar till min lägenhet :D Får sticka dit en snabbis innan jobb också :) Efter jobb kommer min snälla fader med lite packning till lägenheten så ska jag börja städa lite så smått (där är redan städat men jag vill dra över lite med mina egna grejer :)) Ååhh va jag längtar!!!

Bye ya'll BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar: