måndag 28 maj 2012

Kyddbollar

Fick träffat min Annelisa idag, satt lite på min balkong och njöt innan vi stack till Willys så jag kunde handla hem lite maud. Fick köpt hem lite pålägg, god dricka och lax m.m. Vi körde hem och så påbörjade jag köttbullarna. Istället för att hacka löken så använder jag rivjärn, blir mycket saftigare och slipper stora lökbitar som sticker ut. DOCK slipper man icke den fruktansvärd svedan i ögonen. Fy sjutton va det svider av lök. Varför är det så? Hade litet besök av Karolin under tiden så hon hade väl roligt åt mitt gnällande. Kort efter hon gick hem kom Marcus och vi fick i oss goda köttbullar om jag får säga det själv ;) Beslöt oss för att vänta med disken och ryggläge i soffan istället. Får ta och vila någon timme innan natten på lasarettet. Ska bli kul ändå att få komma tillbaka till jobb efter 10 dagars ledighet. Hoppas på en lugn natt :) Trist är dock att inte få sova med mitt hjärta :(



Anneli fick också en liten bränna :)

Ute på balkongen


Mitt lilla udda sätt att riva lök :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar