torsdag 31 maj 2012

Ledig dag

Vakna halv elva av ett samtal från Alex, hade bestämt oss för en fika och handling inför kvällens bravader med våra kollegor. Satte oss på espresso house och jag fick i mig lite frukost :P Därefter gick vi lite i stan och jag fick köpt en keps, har länge tänkt på att köpa en fin keps man kan ha vid dåliga hårdagar, och eftersom den dåliga hårdagen idag va EXTREMT dålig så fick jag tummarna loss och köpte en :)
Fick även handlat lite cider och mat inför kvällen. Jag köpte grillspett med oxkött och dadlar, gott som attans. Gick sedan till lekplatsen på solsidan och mötte upp syster med barn, och gick med dom hem.

Nu ska jag försöka gå igenom min garderob och hitta nåt fint till att ha ikväll. Har så fruktansvärt många klänningar så jag får börja använda dom nu!!

Har även fått spela ombytta roller med pappa idag, idag va det JAG som läxa upp honom. Han fick reda på att han har liiiite väl högt blodtryck (nej jättehögt!!) på sin hälsokontroll så nu är det syster Stephanie som ser till så att det blir uppföljt och vidare utredningar. Tur föräldrarna har en dotter som jobbar inom sjukvården :P

                                                                     Lilla Alex :)




                                                              Bad hair-day, yes :P



                                                          Jag i min nya keps, fin va :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar