måndag 28 maj 2012

Sommarvärme

Ny vecka och start på ytterligare en arbetsvecka. Förra hade jag dock semester då jag i februari månad, när jag la schemat, valde att unna mig en veckas semester eftersom jag hade så många sparade dagar. Och inte visste jag att jag skulle ha sån tur med vädret. Jag trodde ju jag skulle få tid till här hemma med att städa tvätta och träffa kompisar. Men jag har nästan bara varit ute i det fina vädret och fått en fin bränna på det :)

I måndags förra veckan följde jag med Marcus som sällskap när han skulle ha sin första utbildningsdag av fem i Helsingborg. Jag tog tillfället i akt och utforska i Helsingborg. Vilket jag nog gjorde med bland annat felkörningar och körningar mitt inne på gågatan (jag kom ut i alla fall). Fick strosat runt på den fina strandpromenaden där många hade placerat sig för att passa på medan solen var framme. När Marcus äntligen va klar bjöds det på buffé på vägen hem i Glumeslöv (?). Förutom att det kändes som man bara åt halvfabrikat så va det väl ändå helt okej :)

Resten av veckan blev det strand, glass, shopping, träning och träffa vänner och familj som man inte hinner med annars. Fick även plats med en förmiddags tvätt.

Helgen spenderades bland annat på Törringe. Det va pingst och då lite mer utbud än bara massa dansband (trodde jag) Men inte ett enda disco för oss ungdomar. Så man fick stå och digga till Danne Stråhed och försöka slippa undan alla tafsare. Tur jag har min beskyddare :P

Det va väl min uppdatering, har varit dålig på att blogga som innan men ska försöka bli lite flitigare på det för er som ens intresserar er för att läsa :)

Lite bilder från min semester

Fridas lille Theo :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. hehe välkommen tillbaka, du börjar bli som Karolin och fb:P

    SvaraRadera