måndag 11 juni 2012

Sjuk?

Känner mig inte allt för bra idag. Vakna och va tjock som smör i halsen (?) Nyst ett par ggr och har gått omkring på jobb med sån allmän sjukdomskänsla. Får hoppas man mår bättre imorgon för då ska jag passa min lilla Isabella på morgonen innan jobb halv två. Håller tummarna på en lugn och ostressig dag :)

Tänker icke gå in på fb nu under hela kväll för det är ju fan va alla skriver om matchen. Ja jag fattar, det är EM. Sverige har annan färg på sina tröjor, ja han där är bra och han är mindre bra. Men kolla på matchen och håll inte på med fb samtidigt nörd. Haha. Märks att jag är trött på fb? Stör mig på allt som skrivs där så är sjukt nära på att ta bort. Om det inte vore för att man ändå är rätt så nyfiken :P

Ha en fortsatt trevlig kväll *prosit*



Alla barnen hade facebook, förutom Eva för hon ville leva....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar