söndag 10 juni 2012

Sontag

Tänk va tiden går. Det va ju precis fredag och hela helgen framför sig. Men nu är det helt plötsligt söndag och jobb imorgon. Men lite lyx har man i att va ledig två helger till ;)
Helgen börja stressigt med att från jobb dra iväg till ett pass av Zumba. En bra start på helgen tycker jag med att skaka lite rumpa :) Efter det så snabbt hem och göra sig iordning för att åka till Jasses student. Fick lite halvpanik när jag insåg att det va SEX år sedan jag stod där på trappan och sjöng studentsången :/ Ja tiden går fort som sagt, helt för fort...
I alla fall så blev det en lyckad kväll. Även om jag gjorde saker som jag normalt inte gör haha, så hade jag skoj ändå :)
Igår sov vi lite längre än vanligt, mötte uppe resten och handla frukost. Därefter blev det först impulsivt bestämt att vi skulle ta båten över till Tyskland, men den resan sköt vi fram då vi insåg att vi va tvungna att stanna kvar i Tyskland fyra timmar inatt, va ska man då göra liksom. Så vi hamna istället på solsidans gräsmatta för att bestämma kvällens planer. Tog oss ca två timmar därute på gräset för att få bestämt nåt ens (jag har vant mig vid segheten i detta gäng, inte stressa). Drog ut till Höllviken. Grilla lite korv och fick hunnit med några kast också. Jag fick som vanligt ingen fisk så jag gav upp rätt så fort. Hem och spela "med andra ord". Jag och jasse mot tre killar. Vem vann såklart? ;) Vid ett på natten körde killarna och handla chips, grönsaker och dippa som dom va sugna på. Sedan såg vi "wrong turn 4". En Skräckfilm om såna hilly Billys som är kannibaler. Ingen film att se när man äter kan jag ju rekommendera :/ Vid tre gick jag och Marcus dom korta metrarna till Marcus lägenhet.
Får se va denna dagen har att erbjuda :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar